Nowhere

Halsont, urinvägsinfektion, illamående, huvudvärk och träningsvärk. Gaah låt mig slippa. Dessutom har min mkt (!) välförtjänade lön fortfarande inte dykt upp. Jag som alla andra 6000 kommunanställda fick endast ett lönespec från Framtidsmuseet (?) med saldo: 0 kr.. Lönen skulle komma som vanligt, men självklart inte min, Fast det, har jag precis fått veta efter massa samtal, är mer min chefs misstag. Jag ska skriva vissa timmar på en rapport och andra timmar på en annan, men hon har förstås schabblat om dem.

Så, står inte riktigt bra till med hälsan och inga pengar att köpa roliga saker för, varför ska allt vara på en gång? Suck och ve! Det är iaf kul att jag har mina gulliga kompisar, varav 6 pers har hört av sig och bjudit med mig nånstans. Tråkigt nog har jag fått lov att neka allihop, sorry for that! Jag ska ge igen en annan gång:) Ikväll blir det inte så mkt partystämmning för mig, mer åt film och filt hållet. Och den enda jag kmr krama (spec om det blir skräckfilm) är väl kudden! Men det får väl gå det med!


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Hoppas allt blir bättre snart =) Mysa hemma är också skönt ibland iaf! :)

2011-01-30 @ 00:05:04
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0