A little more, a little less

Back to work, benet är iaf bättre. Men oxå back to stressen. Har varit med syrran och kollat på två lägenheter, precis efter jobbet, så dagarna har blivit långa. (Hon funderar på både två, men ingen var klockren, och hyran var lite hög. 5300-5400 för en 2:a) Jag somnade med både tofs och massa hårnålar i håret igår, såna som man brukar ta ur eftersom de gör ont att ligga på! Sen glömde jag byta bort linnet, så det skickades till tvättkorgen efter att både har jobbat hela dagen och sen sovit (det mesta av) natten i det^^ Ööh, jorden anropar Eve?

Då ska vi inte ens tala om vår inofficiella tävling på jobbet: Vem-gäspar-störst? En somnade faktiskt sittandes i soffan idag (!) Nog för att jag var riktigt jäkla trött, men jag har väl några gränser ;) Känns inte riktigt som ett bra alternativ att sitta och sova i soffan när fyra små mini-djävlar skuttar runt i samma rum.

Så det blir vila ikväll. Skulle gått och lagt mig tidigare om det hade funkat. Men nää, jag somnar kl elva vare sig jag har planerat det eller inte, och inte en minut tidigare! Bäst att byta ut kläderna redan nu snart kanske;)


Imorgon, då har jag sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0