News things and new old things

Känns som jag har fixat och shoppat en hel del den senaste tiden. Inte kläder, vilket jag egentligen skulle behöva, utan saker istället. Införskaffat två olika färger på skålar från Dollar, bestick 6 st av varje, två rosor med värmeljus (på rea 15 kr/st Östbergs möbler), pimpat upp en gammal byrå med stjärnor, fått två höga ljusstakar och köpt en till stor härlig kudde ifrån Indiska :)

Måste säga att jag fått dille på stjärnor den senaste tiden. Byrån här nere och min fula papperskorg fick nytt liv när jag kladdade dit lite stjärnor, även två tavelramar har fått stjärnor och fräsch vit färg. Jag har t.om spanat in ett par glas på Kuckeli kana med stora stjärnor på, fast jag vet inte om jag behöver så många glas just nu ;)

Annars är det tydligen mest hjärtan som gäller i de flesta inredningsbutiker för tillfället. Jag föll för ett stort hjärta i sten på Village, som man kan ha som fat eller ljusbricka (i mitten av bilden längst ner) men det fanns hjärtan på allt annat ni kan tänka er, glas, kuddar, ljusstakar, muggar, tavlor..
















Kommentarer
Postat av: Elisa

fina saker =)

2011-02-24 @ 21:00:05
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0