Rock that party

Det var ett tag sen jag hade en hel utekväll, så jepp jag är en aning sliten idag ;) Men gårdagens partaj var ändå värt allt. Inflyttningsfest hos Carro och Emma med en massa sköna typer. Var ju en hel del par, vilket framförallt märktes när vi alla stod på dansgolvet och de enda singlarna var jag, sara och emmas kompis mats, den klängiga typen som vi båda försökte undvika^^ Lyckat.

Sen fick jag professionell dejtinghjälp, carros kompis elin, som passade på att bli min dejtansvarige! Pekade ut vissa killar och frågade mig högt "men han då?" eller "men han kan bli ditt ligg" xD Det slutade med att hon pratade med den ensamma killen på scenen och försökte få upp mig dit. Lyckades inget vidare. Men precis när jag fick en komplimang ("du är den sexigaste här inne ikväll" Stackars kille, måste vara blind!) av en lite söt kille med lockar som sa att han sett mig hela kvällen, då tusan släpar elins kille, bokstavligt talat upp mig och henne på scenen. Adjöss lille Cupid-kille där nere! Haha.. Men vi träffade på ett skönt gäng killar däruppe, som visade oss hur man dansar ;  plocka äpplen och plocka svamp, sätt tillbaka äpplen, sätt tillbaka svamp och tvätta. Snygg-patrik, svamp-erik och co, såg faktiskt leg på dem..

Drog sedan med gänget till centrumgrillen innan pappa kom och hämtade mig. Det var svinkallt ute! Speciellt att stå still och vänta, men jag får skylla mig själv att jag gick för tidigt. Väl hemma kom ett nytt problem. Klänningen! Wht the heck!? Det tog cirka tio minuter att ensam krångla sig ur den, jag funderade ett tag på att väcka nån! En halterneckklänning med två piggar som satt i varann i nacken, svårt bara det när man är trött och virrig, sen en seg dragskejda bak, men med en spärr först såklart!

Men, men det verkar ju har gått tillsist ändå, eftersom jag nu sitter här i mina mysbrallor :) Det bästa med en söndag! Förutom att jag måste städa, tvätta, duscha, lägga fram kläder, packa väskan och allmänt förbereda mig för morgondagen. Ack, ack det är kvällens bekymmer! Hela dagen är framför mig och ska fyllas med frisk luft, mat och kanske lite efterrätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0