Those days were the best

Något som jag hatar är avslut. Idag var det en lite sorglig dag, sista dagen på långtidsvikariatet. Ett halvår har jag varit på Furulundsgården, Stacken. Ett halvår! Det har, som jag redan nämnt ett antal gånger, varit helt underbart! Personalen är helgalen, supersnäll och omtänksam, kidsen är mer än urgulliga, speciellt nu de senaste veckorna när alla lärt sig mitt namn och möter mig skrattandes i hallen när jag kommer, och deras föräldrar är riktigt trevliga och pratsamma.

Jaadu, kändes lite sorgligt att gå ut genom dörren idag. Hela stugan, alltså cirka 13 pers, hade gått ihop och köpt en stor blombukett åt mig :) Handskakningar från föräldrarna och kramar av personalen, jag brukar inte vara såå intim med de vuxna på jobbet ;) Men det var en bra dag och det är inte så att det var sista gången någonsin jag går in genom de dörrarna. Om två månader ska jag vara på "min" avdelning igen i iaf en månad, och imon ska jag jobba på den bredvid.. ;D Men ändå, avslut är alltid tråkiga, och jag kommer sakna dem alla =)

 
Min blombukett :D Jag själv bakade chokladmuffins med glasyr och tog med i måndags :)

Kommentarer
Postat av: Elisa

Jättefina blommor =) Och avslut är alltid tråkiga men de är också början på någon nytt =)

2011-02-16 @ 22:18:56
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0