At the other side of the river

Jag vet att många pratar om det ämnet just nu, förändring, och menar sina liv, och jag håller helt med. Det måste till en förändring i mitt liv. Det är något som ligger i luften just nu, många människor runt om mig försöker förnya sig. Prova på saker de aldrig vågat eller liknande. Frågan är vad min förändring ska vara? Jag vet bara att jag känner mig sliten, upp före 6 och komma hem efter 16-17 börjar bli drygare än förut, även om jag iiiinte klaaagar (A) Jag kanske bara behöver ett sidoprojekt, något eller någon som kan sluka min själ. Borde inte vara så svårt, jag går in med hela själen i allt jag gör xD

Nä jag är trött på samma gamla visa med samma gamla klagan från samma personer. Solen har börjat dyka upp mer och mer därute och det här borde vara den bästa stunden på länge när temperaturen höjs ack en aning. Så kom igen dra på smilet (och vantarna) och gå ut i solskenet och bara njut, snart är våren här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0