Var är Bella?

Igår snöade det, regnade det och stormade, det var mer likt aprilväder än december väder! Jag säger som alla andra; när kommer snön för att stanna? Den härliga fluffiga snön som man måste pulsa igenom, men utan risk för att halka.

Jag har idag iaf, lagomt till andra advent (!) fått upp min adventsljustake :) Jag börjar se en liten ljuspunkt mitt i allt kaos! Fast den syns inte så jättebra bakom min tvätthög från helvetet. Igår ökade vi på kaoset lite till när tvättmaskinen krajade.. Åhå va kul!

För omkring tio år sedan träffade jag en hund (egentligen en hel massa) som hette Isabelle, men som kallades för Bella. Igår läste jag i tidningen att en hund från min grannhåla är försvunnen, som lystrar till namnet Bella. Och trott det eller ej, de två är till och med av samma ras! Jag trodde det var min vän som var bortsprungen, men eftersom det var cirka tio år sen så borde hon vara en aning äldre, fast man vet ju aldrig om hon blev såld till mina hemtrakter.

Så här ser iaf min Bella ut, och Bella som är försvunnen. Skillnaden är väl lite färgen i pälsen. Så håll utkik om du ser en ensam vovve!


Och här kommer lite valp-bilder bara för att jag saknar tiden då jag satt mig ner i inhängnaden och blev överfallen av minst sju härliga fluffbollar! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0