Take my breathe awaaaaaaaaaay!!!

Idag har jag gjort allt möjligt för att vara en bra lillasyster. Vi har lunchat och shoppat och när jag tillslut blev ensam i lägenheten har jag piffat upp den en aning ;) Jag kämpade mig igenom slask och regn och skaffade en sista minuten present och lite ballonger!
Så nu skulle jag kunna säga att jag fyllt placet med ballonger, men riktigt så står det inte till. Men tanke på att jag är värdelös på att blåsa upp just ballonger så var det en rätt knäpp idé, jag har helt tappat andan och inte lyckats blåsa upp en sketen ballong! Men efter att ha googlat problemet så hittade jag en lösning som innebar en PET-flaska, en frys och varmt vatten. Så nu ligger det iaf 5 ballonger här!

Syster-yster kommer hem om ca tio minuter, men jag har iaf gjort min del. Diskat, städat och pyntat. Måste säga att storasyster också har visat att hon är en bra syster. Här fanns det både hemlagad tårta, nygjord fruktsallad, en godisskål och en stor Merci-chokladask! Jag kommer äta ihjäl mig ikväll..

Tårta, blommor och presenter kommer med päronen om cirka en timme, jag har också hört rykten om något snabbmatsaktigt! Nu hör jag dörren där nere! Nu är det dags att ta ton! Nä verkligen inte, men jag skickar iaf iväg ett "GRATTIS SOFIA" för typ femte gången idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0