Snurrar i min skalle

Idag har jag lyssnat och sett på Sannas framtida man, Stiko Per Larsson, för första gången, och han var riktigt bra! Det är kul när man hittar ny artister som man inte hört förut. Jag och Sanna tog även en julfika med kaffe och lussebulle! Och checkade in hockeykillarna i Leksands A-lag! Ett helt lag med bara killar, men tyvärr endast ett fåtal snyggingar!

Min egna lussebulls-deg ligger och jäser och strax ska jag iväg och forma den! Nu är ju inte syster-yster här och klagar på att jag gör roliga figurer istället för riktiga lussebullar, så då blir det inte lika rolig att göra dem! Så det kommer bli gamla hederliga bullar! Hoppas det blir smaksens iaf!


En grymt bra live-artist!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jihoo!

O vad vi ska på hockey i vinter!! ;)

2011-12-17 @ 23:30:50
URL: http://sanna-torberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0