Sleep. No sleep?

Okej imorgon är det dagen D, dags för den stora redovsiningen. Gå upp tidigt och sitta hela dagen i skolan.. För att orka borde jag verkligen sova nu. Jag borde verkligen ha somnat nu. Men nähä.

Så jag testade nyss ett trick jag lärt mig av en gammal vän. Lägg dig under täcket, blunda och tänk: SVART. Låt allting slinka ur hjärnan och fyll hela skallen med svart färg. Sakta kommer du att slappna av och det kommer att kännas som om det svarta kommer närmare, det omsluter dig. Sen förhoppningsvis kommer du att somna.

Jag gjorde det inte, men jag är speciell. Medan den ena delen av min hjärna tänkte "svart" så det knakade passade den andra på att först viska "vitt" för att sedan skrika "VITT, VITT" Tillslut var allt jag såg ett schackbräde. Hm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0