Potata potato

I ett svagt och hungrigt tillstånd åt jag precis upp resterande av min chokladtomte(!) Den var modell mindre, men jag snackar ändå om ca 1 och en halv decimeter!! Och jag smaskade i mig från halva magen och neråt till ben och fötter! Herrejisses! Gymkort nästa! Jag hade tänkt ge bort den till bättre behövande, men att tänka och att göra är tydligen inte samma sak.

Illa, illa! Jag som är så nära att sätta godis-stopp på mig själv eftersom jag ska besöka farbror Käftis i januari.. Tack så mkt tandläkarvården! Här har ni inte sett mig på ca tre år, då passar vi på att se hur tänderna ser ut efter allt julgodis! Både mamma och syrran hotade med att jag skulle få tandborste och tandkräm i julklapp! Okej, andas och göm beviset! Säger som Borlänge skyltfabrik AB "syns du inte så finns du inte", ner med det tomma papperet i papperskorgen! Sådär klart. Här har det inte hänt något.. Fast är fortfarande hungrig (!!!!) och mår en aning illa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0