Dan före dan före doppare dan

Igår: en allra sista tur bland massorna i alla köpcentrum! Nu hoppas jag att jag slipper sätta en tå i en affär innan jul! Men det var ändå rätt trevligt, julmusik och tända marschaller. Blev även en lunch på Pizza och Pasta, lite dyrt men gott! Fast det var inte riktigt lika gott som senaste gången, inte på det sätt som man förväntar sig när lunchen kostar typ 95 spänn! Som tur e så bjöd syrran! Hon hade precis fått lön, dragit med mig för att köpa julklappar, fast jag redan var klar och det var hon som bestämde lunchställe! Nu är vi båda klara med julklappar!

Idag har jag äntligen, ÄNTLIGEN, bakat mina pepparkakor! Det blev ett enmansjobb i år. Men det var kul! Gjorde massor av bokstäver, nallar, grisar, fåglar och giraffer^^


Inte som mina, men de var bra söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0