Christmas over and done!

Julaftonen spenderades med familjen och var som vanligt helt underbar! Därefter kom juldagen som spenderades med några av mina fina favorit tjejer! Även om jag och Becka hamnade på Max istället för Mongo, så var det en riktigt skoj kväll! Tack alla närvarande för det :)

Det var rätt mycket folk ute på stan och Klin stängdes till och med ner tidigare av polisen på grund av för mkt fylla och slagsmål^^ Så min kväll kunde inte ha blivit bättre! Jag lämnade av Becka vid hennes hus och plockade upp syrran istället och gick hem med henne runt halv tolv (så ingen av oss behövde gå själv), somnade sen på hennes soffa, men vaknade och följde med päronen hem när de kom förbi några timmar senare.

Nu sitter jag på Elgigantens hemsida och försöker hitta en ny plattång. Finns otroligt många, med alla slags funktioner. Till exempel en med LCD-skärm som visar grad och där du välja mellan 14 olika värme-inställningar och valet sparas på ett minne tills nästa gång du sätter på den.. Ojoj..  Jag vill nog ha en som inte kräver att jag läser bruksanvisningen först, en helt vanlig normal, fast de verkar ju gå som smör i solsken så det här kan bli lite knepigt! Vore iofs kul med lite hi-tech!


För den här var väl snygg? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0