Hangover day

Mycket har hänt den senaste veckan, jag har käkat mängder av glass, varit i massa affärer, åkt roadtrip med övernattning med syrran och var på en riktig rolig inflyttningsfest hos Emma igår.

Så här lite dagen efter kan jag bara komma på ett ord som stämmer överens med hela gårdagen: Åhh fan!
Började redan när jag och mallou planerade att pricka bussen och jag stod där vid spegeln och tänkte blåsa håret och kikade på klockan: Åhh fan den var bara tio minuter ifrån bussens avgång. Sen fortsatte det så hela kvällen. Jag och några andra råkade smälla av min vinkork ut genom fönstret nära en hundägare, ops! Sen la sig internet i under några svaga stunder. När jag kom hem höll jag på att bre på cremé fraiche på min nattmacka (ingen aning i vad som flög i mig där) och när jag tillslut landade i sängen var jag störtsäker på att jag pratat med två olika killar som hette likadant. Jag hade visserligen inte sett den ena men var ändå övertygad.. De visade sig idag att de självklart var en och samma person. Åh fan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0