Ny vecka, nya utmaningar

Jag har en ny stegräknare, eller inte bara jag, jag köpte en till pappa och syrran med. Det startade en intern tävling om hur mycket vi alla tre rör på oss om dagarna. Man ska ju tydligen gå ca 10 000 steg per dag. Hittills har jag bara varit uppe i 6 000 (A). Men jag skyller på att jag har semester. Pappa skyller på detsamma så det är bara storasyster som fixar stegen galant. Hon hade trippat runt 11 020 steg igår! Jag känner mig utmanad så det här kommer det gå åt skogen ;) Självklart kör vi alla ärligt utan det minsta fusk. För om jag byter ställning i soffan och räknaren flyttar fem steg så har jag iaf rört på mig!^^ Idag ligger jag tyvärr sorligt efter med bara 4 500.. Men så är det oxå film och bakismat som gäller. Och snart blir det mer tv. Jag börjar om imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0