Livet är kasst

Åh jag har lust att dunka huvudet i väggen och samtidigt bara slita ut mitt jäkla öga! Jag är just nu dunderförkyld, vilket inte är så bra för mitt humör! Och jag kom nyss hem från ögondoktorn som inte såg den minsta förbättring under de här fem måndaderna med kortison ögondroppar! Suck och ve! Så nu kom hon och den andra ögondoktorn överens om att köra en starkare kur.. Så voila 3 nya mediciner! Varav två är droppar och en är tablett. Alltså 4 dropar om dagen och tre tabletter om dagen = 7 ggr ögonmed/dag. Om man sen räknar in hostmedicinen, huvudvärkstablett och Enchinaforce så är jag en vandrande pillerpinne just nu! Och en extra sak med de jäkla tabletterna, jag får inte sola!

Någon där uppe måste verkligen ogilla mig..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0