Första skoldagen!

Nu är första skoladagen avklarad! Gick faktiskt ganska galant :) Träfade Tommy på bussen dit och vi gick runt och kikade innan vi letade upp våra klasser. Jag har skakat hand med alla i klassen och vi verkar vara ett härligt gäng! Det blev dock en lång dag, 09 till 23.. Kom hem en timme vid fyra innan det var dags att åka och grilla. Alla blåbär var välkomna men alla kom förstås inte, däremot så kom alla ur min klass, vilket var riktigt kul!
Kvällen avslutades med att jag och min kompanjon Sanna tog oss via bilväg och liftande till busshållplatsen på stan, där bussen först höll på att köra över oss och sen var trasig just på våran valda plats.

Idag är jag lite bakis och massa trötter! Har redan varit i skolan en sväng, kom hem för en kvart sen och ska börja ta mig dit igen om en timme. De är snabba ryck inte bara ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0