20/10=10 ???

Har lagt mig i sängen och stirrat i taket en timme, kan inte sova alls. Men jag vill sova, hela min kropp vill sova, varför kan jag inte somna då? Ett av världens mysterier antar jag.

Ett annat är att mitt huvud kliar som om jag hade en myrstack krypandes i hårbotten. Jag hoppas att jag inte har fått löss! Det vore inte särskilt najs! Men de behövs väl helt enkelt fler hårtvättningar och lite kamma håret när man vaknar. Ledighet och semester kan få en att tappa en hel del saker^^ För att inte tala om hur tom insidan av skallen är.. Jag gjorde ett "brain test" på datorn och fastnade hela tiden på multiplikationstabellen och de vanliga plus och minus! Herregud jag har blivit en osmart nöt! Hur ska detta sluta!?

Hur motvillig sömnen än verkar vara så är det dags för ännu ett försök, ett seriösare försök att räkna fårskallarna och ställa fram fikat till John Blund! Nu får det banne mig vara nog, så hejdå bloggen och nämen tjena kudden! Till resten säger vi två; ha de gött därute i natten och gäsp till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0