What´s new?

Nattie önskade bilder av mig, jag gissar att du menar från lördagen? ;) Måste bara säga att min kamerasladd till datorn har rymt, så det dröjer lite till! Men sörj inte för det, för den som väntar på nåt gott väntar alltdi för länge; Det finns inte många snygga kort. I stort sett två tredjedelar är så suddiga så man kan undra vad vi gjorde^^

Kan ju visa lite andra bilder så länge iaf. Det är kanske knäppt att lägga upp bilder på sin systers lägenhet, men jag tyckte den blev riktigt fin och jag var med och slet som en slädhund för att få den så.


En elektriker i fullt fart..eller ja, en som fastnat i knivigt läge^^ Tur att man är snabb med kameran, mohaha..







Min nye vän, Plattis :) I mitt snart helrenoverade rum ;O Lär väl ta resten av året för att fiffla till det hela. Jag vet det tusan allt de tänkt göra, tapetsera, måla taket, byta ut lister, byta ut fönsterbrädor.. Men jag längtar efter resultatet!


Kommentarer
Postat av: Elisa

fint =) Du har kämpat på bra förstår jag som fick det så fint! :D

2011-04-29 @ 11:56:16
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0