Hejhoppsan!

Nu var det ett tag sen jag var här igen :P Men ingen fara på taket, jag lever och har bara så sjukt fullt upp just nu. Jobbar som aldrig förr, vi firade påsk igår! Nog för att stämmningen dalade lite när en unge framför mina ögon fick magsjuka, men tillsist ritades prickarna på och västarna drogs på och vi svansade ner till lekhallen och hade sångsamlingen med hela förskolan. Mysigt :)

Eftersom jag har så långa jobbdagar, slutar tidigast halv fyra, och i och med att jag hjälper syrran att flytta och anpassa sig så brukar jag komma hem först vid åtta, nio tiden på kvällen. Men nu är det mesta klart och hon har flyttat in. Känns helmysko! Men oxå skönt ;) Även om jag inte har haft tid att känna efter.

Vad har hänt mer? :P Hm hjälpt pappa att byta till sommardäck? Check! Varit utan jacka och tröja? Jepp, därför jag är snorig nu. Köpt en ny LED 42 tums tv? Jajamänsan! :) 
Annars vet jag inte var tiden har tagit vägen, gräset är plötsligt grönt här utanför! Sommaren är verkligen påväg <3

Nu måste jag skynda iväg igen, bussen går om tio minuter (cykeln är en sak jag måste fixa) Men hoppas ni har det bra, jag har lite bilder att ladda upp en annan gång!


Hoppas vi ses till helgen! Det kommer bli heltoppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0