En gång är ingen gång

Tjenamors små barn! Tant eve har kommit på en sak, hon har alltid upptäckt att hon ser vårtecken i spegeln (fräknar ni vet, kmr till våren) och har nu även hittat hösttecken: röda svidiga händer! Aj fan..

Idag blev jag ledig (tog sjukledigt för att vara exakt (A)) Och skönt var det! Har varit på en shoppingrunda med syrran och käkat gott. Fint väder var det imorse oxå. Och jag har faktiskt skaffat lite mer vuxenpoäng:)

Min mobil har kommit, hämtade den och instrallerade allt och var före det in på banken och fixade mitt VISA-kort=) Det ni;) Sen fick jag extra ökat ansvar på jobbet oxå, lite scary! Men det gick finfint, förresten gick öppningen bra den med, de sa (efteråt) att de aldrig förut vågat haft en vikarie att öppna (!) Tack för förtroendet får man väl säga!
Nytt ställe för två veckor börjar snart då.. Säger hejdå för nu till den mammiga personalen som varit på detta ställe, alla var jättegulliga, ville inte låta mig cykla på morgonen vid öppning för det skulle var för kallt och för mörkt..


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Va snygg mobil

2010-09-06 @ 13:33:31
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0