11 sept 2001 - dagen som förändrade världen

Tänkte jag skulle skriva några rader för beckas skull, som undrar vad som e på gång i mitt underbara lilla liv..

Inte så mycket är väl det enda riktiga svaret. Jag har jobbat, jobbat och sen jobbat lite mer. Har så långa dagar med barnskrik att jag blivit alldeles slut när jag väl cyklat hem. En mils cykling varje dag..:O Och så tror jag faktiskt att min förkylning börjar göra mig sjuk igen. Den här veckan har alltså inte varit helt hundratio topp. Speciellt inte när man måste gå upp före 06 varje dag..

Men idag fick jag minsann vila :) slocknade runt elva igår kväll och gick inte ur sängen förrän klockan var tio i tio imorse. Har sovit som en död, utan drömmar och utan att störas av det skrikande gänget utanför som väckt upp alla andra i huset. Nice att känna sig som en människa igen:)

Idag ska jag rensa lite bland alla saker man har, jag köpte en ny "korg-byrå" igår som jag monterade upp imorse. Så äntligen har jag lite mer förvaring och en till bordsyta i rummet. Det blir en lugn och fin dag, men vi får se vad som händer till kvällen ;)

Här kmr iaf lite bilder på lite allt möjligt som jag skulle lagt upp för längesen :)
Puss på er, hoppas allt e helbra!


Lunch: Vitlöksbröd och sallad till pasta med räk-och ostsås


Efterrätt: Glass i solen


"Korg-byrån" från Jysk, glasburk från Lagerhouse, kruka från Lagerhouse, fejkväxt och gardiner från Kid Hemtextil


Kommentarer
Postat av: Elisa

Fina bilder! =) Härligt att du skriver ! :D

2010-09-12 @ 17:37:53
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0