Sjukdag med blåa avatar-människor på nyheterna

Smidig som ett kylskåp, det är jag det! Har ett antal olika stadier av blåmärken överallt, det verkar alltid vara något i vägen där jag ska fram. Antingen en vägg, ett barn eller ett stort hus. Skojar inte, jag gick för tusan in i husväggen ist för dörren^^ Lyckat:)

Det och lite fler orsaker är anledningen till varför jag är hemma sjuk idag. Trots att jag åkt buss de senaste två dagarna så brukar man behöva benen för att ta sig till bussen. Men mina apostlahästar vek sig imorse och jag konstaterade att jag är mycket mer yr i skallen än normalt. Skulle liksom inte gå så bra på jobbet när alla ungar kutar åt alla olika håll och slår sig samtidigt. Dessutom är de små djävlarna mer förkylda än jag..

Så det blir att ligga hemma i soffan, vila och nysa och hosta i min ensamhet. Men jag har en skoj sak att göra. Jag kan se hur alla normala program skulle se ut i avatar-blå-form! Orsak: Vi dammsugade inuti min lilla skrutt-tv igår (den lät som en skallra när man skakade den, av alla prydnadsstenar som ramlade ner när min ljusstake gick sönder) Jag vet inte vad vi råkade göra men nu är halva bilden ljusblå. Visar programmet en liggande människa med kroppen i de blå, ser jag en avatar-färgad människa med hudfärgad huvud (: Får se vad som kan göras åt det sen, får pilla lite till eller kanske ge den en ordentlig spark!

Nu babblar jag på för mycket igen, intresseklubben antecknar liksom :P Men men, ska inte tråka ut er mer än nödvändigt för nu orkar jag inget mer. Dags att sätta på en dvd-box. Lutar åt antingen Frasier, Skärgårdsdoktorn (längesen!), Vänner eller Grey´s anatomy.

Gud va jag e tråkig!

Kommentarer
Postat av: Becka

Sparkar funkar alltid!

2010-09-29 @ 19:38:27
URL: http://repsu.blogg.se/
Postat av: Elisa

Krya på dig! =)

2010-09-29 @ 21:21:06
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0