Sista september!

Fortfarande lika illa, men har iaf varit utanför dörren idag. Syrran tvingade med mig till bibblan för nån bok om redovisning.. Boring, men vi köpte iaf en kaffe latte i cafeterian och satt stilla ett tag. Lite mysigt sådär.

Idag ska jag annars, förutom att vila, vila och vila, hämta min nya bärbara dator på Elgiganten :) Ska bli kul att instrallera lite och kika igenom den. Dock har jag inte köpt internet till den än (notan blev så stor) men det kommer lite senare, har ju trots allt den här stationära så länge. Märket på datorn är Toshiba. Aldrig hört någon som haft en från dem, men jag kikade runt innan valet och jag hoppas den kommer funka finfint och inte krångla. Enligt säljaren var det Toshiba som uppfann de bärbara datorerna, men man vet ju hur säljare är..;)

Hoppas allt är bra med er sötisar :)

Kommentarer
Postat av: Elisa

Roligt med ny dator :) Syrran har en toshiba och hon är nöjd ;)

2010-09-30 @ 15:20:49
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0