Little miss sunshine!

Glömde ju säga igår att jag förtidsröstade oxå. Jag är väl inte den som är mest insatt, men jag kollade lite och valde det parti som jag tyckte verkar bäst. Det var första gången jag fick rösta i ett riksdagsval, och det är ju väldigt bra att man kan få vara med och påverka, även om min röst kanske inte ändrat nåt så ligger den där iaf.

Hoppas alla ni som får rösta går och lägger i er röst ni med :) Det är perfekt att förtidsrösta, inte lika mkt folk, ta bara med röstkort och leg och ta dig antingen till stadshuset eller biblioteket här i stan =)

Idag fick jag sovmorgon för första gången på evigheter, så nu ska jag fortsätta med min frukost! Undrar en sak, varför gäspar man alltid ihjäl sig vilken tid man än går upp? Vare sig det är 9 eller 5.30.. Haha, ja just nu händer det inte allt för mkt i mitt liv, så jag antar att jag inte har något mer intressant att skriva om än frukost^^

Aja, tjohej på er alla, hoppas på en bra dag!
             


Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: Åh tack :D hur är det?

2010-09-03 @ 12:37:39
URL: http://minfot.blogg.se/
Postat av: Liza å becka

=)

2010-09-09 @ 13:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0