I tried so hard and got so far..

..but in the end it doesn't even matter

Jag har kommit på en sak. Visste ni att äffären Duka har lagt ner för evigheter sen? (blivit uppköpt av Cervera) Klart jag visste, tyckte det var lite synd eftersom det blir mindre affärer att springa i. Men nu vet jag en sak till. Det är fullt möjligt att tjäna 700 spänn (lr som ica-gubben jämt säger; 700 stycken) för att sedan förlora dem igen efter en millisekund. För jag har nämligen hittat ett presentkort från Duka som jag totalt glömt bort! Attans.. Skulle jag ha kunnat använt till en massa fina saker, glas eller vaser eller liknande. Men ajaj, minnet var visst som guldfiskens. Tur i oturen är att det iaf var ett presentkort jag fått och inte köpt själv..

Idag är det ny vecka, ännu en måndag och ännu mer jobb hela veckan lång. Just nu är det tid för mellis, missade ju det på jobbet idag. Mina matvanor är schemalagda på pricken just för tillfället, får jag inte näring den tid jag brukar så surar jag ihop! Så bäst att inte hålla på det för länge ;)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0