I did it my waaay

Dextro Energy, torrschampo och nässpray är mina bästa vänner just nu. Och så kanske regnkläderna då.
Hur tusan ska jag ta mig överallt idag, när regnet öser ner? Jag hade en plan, den var att cykla så in i helvetes fort så jag inte skulle bli sen till nåt. Det är vid såna här tillfällen man verkligen skulle vilja ha en bil. Om en 45 min ska jag ta en tripp till sjukhuset och därefter börjar jag i princip jobba direkt de ropar upp mitt namn i väntrummet, så då lär jag skynda till jobbet så fort som foten är ute ur byggnaden.

Ser ni problemet? Om man kikar på det förra inlägget så sa jag att jag blir sur om jag inte får mat (vem blir inte det), men nu kmr jag stressa iväg till jobbet, missa lunchen och inte få någon rast på hela dagen.. 

Vad jag har trasslat till den här dagen genom att svara ja till alla :O Men men, Eve får alltså käka ett äpple på vägen idag:) Så ni söta människor som tänkte umgås med mig ikväll på kuppan, ta er i akt! ;)

Nu ska jag iaf proppa mig full med frukost =)

Kommentarer
Postat av: Elisa

Allt löste ju sig och blev bra iaf hehe :)

2010-09-21 @ 21:55:42
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0