Fullt ös - medvetslös

Sådär ja, äntligen LÖRDAG! Underbart med helg och lediga dagar. Har haft så fullt upp de senaste dagarna att jag glömt bort vad jag själv heter. Presenterade mig för två olika föräldrar med namnet på ungen som stod bredvid mig xD Lyckat.. Men det är verkligen fullt upp med de små yrvädren just nu, har jobbat övertid 3 dagar i rad (eller iaf fått längre tid än vad som stod på schemat) vilket är surt när man planerat att göra saker efteråt.

Men här sitter jag nu, ledig och fri, och såklart, med tusen saker att ta tag i. Så lär väl dra upp rumpan och mova iväg nu då. Till kvällen blir det sen fest med flickorna. Patricia har fyllt år och Natalie fyller år, stort grattis till er båda =)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0