Lite (o)intressanta fakta om mina dagar

·        Snyter minst en triljon näsor (handnyp-muskler)
·        Lyfter minst 20 kg sprattlande massa minst 10ggr/dag
     (armmuskler och kreativitet att hålla fast på nya sätt)
·    Kramas hundra gånger per dag (famn-muskler)
·
       
Vinkar 20 gånger per dag (hand- och fingermuskler!)
·        Häller vätska i ca 10-15 glas (handledsmuskler?)
·        Torkar bord och stolar och sopar golv 3 ggr/dag
·        Snackar och skrattar ihjäl mig i personalrummet (käk- och magmuskler)

Hm jag glömde nåt. Benen då? :P
·        Springer efter små knattar (benmuskler!)

 


Så här brukar alltså en dag se ut. Vem säger att jag inte tränar om dagarna? (Jag själv faktiskt..) Men nåra delar av kroppen får sin träning, medan andra delar bara blir mos. Som t.ex. magen och revbenen som är extra utsatta när man ligger på golvet.. (dum idé överhuvudtaget i ett rum fullt med legobitar eller små ondskefulla bollar och småbilar xD)

Nu ska jag in i duschen, sen ska jag iväg och träna hela kvällen lång. Kommer väl hem till typ halv sju, om det inte blir många förseningar med de små krypens förmånstagare.

Eve out!


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0