Going away to the capital of Sweden

Idag går tåget till stockholm, tvillingarna och party big city size :) Jag har spenderat några dagar över att fundera vad jag ska klä ut mig till, och efter många hit och dit så har jag väl slutligen bestämt mig (igår kväll!) Det blir något enkelt, som ändå får vara en överraskning för just nu ;)

Annars måste jag säga att denna vecka gått riktigt snabbt. Feber sprider sig på jobbet och drabbar både stora och små, jag kom hem i tisdags lite varmare än när jag gick dit och fick lov att landa i sängen nåra timmar. Fast de kan oxå bero på att vid under tisdagen tog gruppbilder och enskilda bilder på de femton småglina. Det gick mkt bättre än jag tänkt mig. Alla satt stilla, vi vuxna gapskrattade åt fotografens skämt med den lilla tyghunden, medans barnen mest stirrade. Vi fröknar fick dessutom "ledigt" eftersom han inte ville att alla skulle le mot kameran utom en fröken som stirrar strängt på Mini i hörnet xD Det var riktigt skönt! Han sa till mig två gånger att det två jag hade i knä grävde efter skatter i näsa eller mun, så det slutade iofs med att jag fick hålla deras händer nere.. Sen fick även jag ta enskilt foto, får se hur det blev om 2-3 veckor.
Vad kan man annars säga om jobbet? Jo, att det var löning igår och mitt konto ökades på med en 1 och fyra nollor! Yeaah, äntligen lite möda för allt slit förra månaden.

En del av denna lön spenderades under tjejkvällen på Underverket.. Som var riktigt skoj :) Fast det roligaste var att träffa de flesta av alla mina fina tjejer igen :D

Nej nu kan jag inte skriva mer. Jag måste gå och packa väskan, det e ju bara några timmar innan tåget, med mig och elisa på, går :)


Ha det bra bloggen, så hörs vi om några dagar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0