A rainy day

Jobbat idag med, började 06.30, så klockan stod på 05.15.. Så vi kan väl säga att Eve har riktigt kul just nu ;)

Efter jobbet blev det störtdykning till ögon åter igen. Denna gång stannade jag 1,5 h.. Två läkare kikade och körde med sitt eve-fatta-nada-snack, alltså en massa konstiga ord och meningar jag aldrig någonsin hört. Men ibland när den ena passade på att andas så skämtade den andra med mig, så de e schyssta iaf!
Sen började den ena googla på behandlingar.. xD Tre nya mediciner kom jag hem med, som alla ska användas 2 gånger om dagen i 4 veckor..Fick ett lycka till av doktorn, som sa att två svider rätt så rejält var för sig så hon antog att dubbelt upp svider än värre. Gaah vad har jag gjort mitt öga för ont så det vill ge igen på det här viset? Vi kom alla överens om att arbetet på dagis inte var till min fördel i detta läget, men vad ska man göra? ;D Får börja ha på mig dykarglasögon! Bäst att slänga in en våtdräkt när jag ändå är inne på det ämnet.

Så efter tre kom jag äntligen hem och då väntade mina nya kläder i postlådan:) Ett par jeans och en lång tröja från Nelly. Sammanlagt blev summan ungefär lika mkt som ett par jeans av den lite billigare sorten (typ 600 kr). Det var första gången jag köper ett par jeans över nätet, men jag blev positivt överraskad - de satt jättebra!


Min tröja och ett av de två linnen jag köpte i helgen på Gina :)

Kommentarer
Postat av: Elisa

Fint! =)

2010-10-19 @ 19:23:51
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/
Postat av: Liza

va kul =)

2010-10-24 @ 18:58:06
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0