Mini-röris

Halllå hallå! Hur står det till i stugan? Eve har haft en riktigt friskis-dag :) Först blev det en massa spring hit och dit och förvirrning mellan avdelningar på jobbet. Jag hade inte en susning om var jag skulle vara för dagen, så de slutade med att folk fick komma och hämta mig :) 3 av 4 avdelningar har jag alltså jobbat på idag, och kidsens namn håller nu på att snurra runt runt i skallen..

Sen var det dags för mini-röris, typ Friskis & Svettis, fast med rörelser som att "hämta en ny elefant" (spring på stället), smyga runt i djungeln och leta mat (krypa runt på alla fyra och göra liknande armhävningar, på knäna) Spurtis alltså :) Blev alldeles helsvettig, fast en del av det berodde nog på att jag hade långkalsongerna kvar under gympabrallorna..^^

Efter röris blev det lunch och sen byta avdelning och gå ut och roa sig i snön. Var ute i 2 h innan det var dags att sluta för dagen. Höll mig varm ändå, jagade barn och åkte madrass i backen :) Sen avslutade jag med en riktigt raskt promenad till busshållsplatsen, kombinerat med lite spring i slutändan för att tillsist landa på ett redan uppvärmt säte.

Gaah, nu har jag varit igång sen klockan 5.30, så det börjar kännas;) Käk, vila och tv står på schemat D:

Tjohlahopp och ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0