Tjooooooooooooooooheeeeeeej!

Hur står det till i stugan? Hos mig är det bara bra, en aning blött eftersom det liksom snöar/regnar ute! Har stått ute i två timmar i detta underbara vädret. Jag undrar om jag skrämde några föräldrar med mitt dränkt-katt fina utseende? Men det är sånt de får ta nu, jag har ändå jobbat där i 10 veckor nu! Börjar visst bli bekväm, så bekväm att jag glömmer mössa och regnbyxor över veckoslutet och helgen.. Men det ordnade sig idag, om jag nu inte snodde nån annans (?) 

Helgen gick som vanligt fort, men var riktigt skön. Det blev en tur till Sågmyra och Lager 157, filmmys, lite rensning och en träff med Mallou. 

Idag fick jag reda på att jag har jobb hela veckan lång, jag som i tankarna hade börjat planera min från början lediga dag.. Gaah men det är livet när man är vikarie, och jag klagar inte! Det är ett helskoj ställe :) Jag hade tänkt ta en tur till Kuppan och börja kika efter lite julklappar. December är en härlig månad, men den går fort, och är man dessutom två som ska shoppa tillsammans, finns det inte många tillfällen när båda är lediga. Därför brukar jag och syrran fixa julklappar till mamsen och pappsen i slutet av nov, snabbt, enkelt och effektivt!

Nu måste jag gå iväg och fixa lite käk, håller på och hungrar ihjäl här! Och kaffe kicken verkar sakta gå ur nu, e lite darrhänt xD Kanske inte så bra med 3 kaffekoppar på fastande mage.. Men vi var törstiga på jobbet^^ 


Hejhå och ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0