The Last Day in November

Idag är det sista november, tänk vad tiden går fort ibland. Jag jobbar på som vanligt, vääldigt mkt personal som är sjuk just nu. Iaf fem stycken borta från två avdelningar, men vi kämpar på på vår sida (en ordinarie och så jag) Har fått många kommentarer från föräldrar som tycker de är skönt att se ett bekant ansikte och säger att de nästan betraktar mig som ordinarie personal. Vilket är så jag känner eftersom jag är där jämt! Trevligt :)

Jag har dessutom hittat ett sätt att lära känna en speciell unge ännu mer, hans mamma har en blogg.. ;) Kul att läsa lite insiderinfo och vad som sägs och tycks om dagis.

Imorgon blir det jobb igen (konstigt nog!) En massa julpyssel står på schemat, en julkalender ska visst göras. Vilket säkert bli kul eftersom jag ändå missar första avsnittet av årets julkalendern på tv =) (ja jag vet, det går på kvällen med)

Nu är det dags att hoppa in i duschen, tvätta håret bör jag oxå göra eftersom jag hade utsläppt på jobbet och ni inte kan ana vad det säkert är fullt med. (Snor och dregel till exempel!)


Hejhopp och ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0