Word I couldn´t say

Livet är inte lätt när det är svårt. Just nu vet jag inte vad som händer kring mig, alla verkar ha något sorts problem. I släkten har en av de äldre plötsligt fått vinterkräksjukan, verkar som det är ungefär lite värre än magsjuka, iaf när man är ung, gammal bli väl allt lite värre. En, inte heller så ung, på andra sidan ska snart iväg och operera bort en tumör. Något mer att hålla tummarna för. Dessutom ska en person i den närmaste kretsen, idag iväg till röntgen, för att se varifrån problemen med hals och andning kommer ifrån :P

Och så börjar jag bli förkyld igen. Ingen har kommit hem än och ingen har hört av sig :P Jag börjar snart klättra på väggarna ;) Men det är säkert ingen fara, allt brukar ordna sig på en massa sätt.


Men håller nog tummarna än då! 

Tjohejs!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0