Ut i ur och skur

Regn, regn och regn! Det har regnat ända sedan jag öppnade mina ögon i morse. Fast det är ju rätt så mysigt att sova när det regnar.

Igår var det dock ännu värre. Jag hann fika och ta en glass med vella, sedan komma hem och gå ut och gå med syrran. Men ack, ack! Precis när man kommit tillräckligt långt bort så att det är längre att gå hem än fortsätta, ja då öppnar sig himlen! Vi som bara hade t-shirt och shorts på oss^^ Kul, min t-shirt var grå när jag gick ut men svart när jag kom in :-)

Den svenska sommaren har äntligen kommit alltså =P Men attans den som ger sig! Ska det motioneras så ska det. Men först städa mitt lite atombombade place, innan my family har sönder något mer! Nu står det på listan: stor-spegel, tavla, gardinstång (!) och borttappat UBS-minne.. 

Man måste älska sin familj, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0