Things felt like magic then

Jaha så var det söndag igen ja.. Drygt. Men jag har haft fyra fantastiska och underliga dagar. Jag har njutit av ledighet, börjat träna mer och träffat några av mina underbara vänner (genom bl.a promenad, bio, grillfest) Jag har fått massor gjort, till och med tvättat alla fönstren, så nu kan sola skina in lika fint som den skiner ute. Sen har jag varit på stan och nära kommit i bråk med några skinheads.. De började skrika saker åt oss och gå ikapp oss när vi drog. Men, som jag säger om den lille killen på jobbet, de (4) ville väl bara ha en varsin kram ^^

Idag fungerar äntligen internet, efter alla genomsökningar och rensingar som gjorts. Det är lite si och så med att ta sig in, men nu har man iaf tur ibland. Jag har redan varit ute och gått lite idag, med idag var det så fint väder att jag nog ska ut en vända till i solen. Man ska njuta ordenligt av ledighet när man har en veckas jobb framför sig.

Hoppas allt är bra med er mina söta snorungar ;)


Längtar till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0