Shiiine on

God middag bloggen!

En härlig dag idag! Solen skiner, himmelen är blå, visst det kunde vara lite varmare ute, men det är ju bara maj. Jag har precis ätit frukost, slaggade i soffan i hela 45 min och hann därmed laga frukost och läsa alla tidningar. De senaste veckorna har det annars bara varit att käka lite yoghurt, slänga smör på en macka och springa ut.

Jag är inne på min 6-7 (?) vecka på samma ställe och eftersom jag delar på en tjänst så finns det en liten mini-chans att jag kommer få jobba något i sommar :) annars ser det lite dött ut..

Jag känner att jag har undvikit nytt folk de senaste dagarna, eftersom jag ser ut som jag gör. Jag var till ögonläkaren i torsdags och fick reda på att jag har en hornhinneinflammation.. Det är samma öga som vanligt, det blir något fel på det typ varannan eller var tredje månad. Tydligen så vet de inte vad det beror på, men hon sa att det är som en allergi, fast inifrån, det drabbar vissa men inte alla. Så jag tackar väl slumpen för den fina presenten, det här kommer jag antagligen att få dras med resten av mitt liv. Därför borde jag sluta upp med att vilja gömma mig för människor, de perioder det är som värst. Jobbat har jag i alla fall gjort ändå, jag berättade för längesen så det vet och har sett det värsta. Men brillorna är på hela vägen till och från jobbet^^

Nee nu blev det för deppigt här! En fin dag ju, dags att leta upp lite kläder och gå ut på en liten promiz.


Ut och njut ni med om ni kan!
Bye blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0