Jag har gömt mobilen.

Tänk vad lätt det är att skrämma upp sig själv när man sitter ensam i ovissheten =P Röntgenbilderna visade i alla fall inte det farliga, och läget för de andra två är i stort sett detamma som förut, ingen operation än dock. Gemensamt har de alla tre haft minst en dag på samma sjukhus, synd nog inte samtidigt.

Idag vet jag inte riktigt vad det är med mig, känns som om jag sitter på botten av sjön.. Jag har lyckats skurit mig två gånger när jag delade frukt. Inget jätteallvarligt, men tillräckligt så att det kom blod och skrämde upp en del av snorungarna. Min "svans" fick lite blod på sig till och med, så alla trodde väl att hon läckte hon med ;)

Idag verkar vara något av en "low-day". Jag har en sån konstig känsla, som om jag väntar på att något ska hända, något som inte känns så bra. Känslan gick inte ens bort när jag hämtade ut mitt fula pass, där kunde man ju prata om "dåligt" ^^ ´Jag köpte även nytt nagellack, lite åt rosa hållet :) blir iaf skoj till sommaren =)

Nu ska jag krypa ihop framför en film. Sen ska jag fixa en massa pappersarbete och försöka ta mig till banken. Alla "måsten" har samlats på en stor hög, som snart kommer trilla ihop om jag inte tar bort lite. :P

Förresten, jag har käkat den första mjukglassen för i år! Nu är det snart sommar :D


Goodbye my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0