En glad låt

Som kan få alla att ta sig igenom dagen med ett glatt humör. Jag jobbar stängning idag, vilket alltid bara blir segare och segare tills man bara har en unge kvar. När sen alla har gått tar det typ en kvart att plocka ihop allt, släcka ner, låsa och larma. Så vi syns väl ikväll nångång då!

Förresten har jag och syrran börjat leta efter nån resa till sommaren. Det vore toppen att få åka iväg till riktig sol och njuta ordentligt :) Nu när jag har jobbat 7 veckor i sträck varje vardag (förutom när jag reste bort) och har fått schema för vecka nummer 8 med. Visst det är skönt att veta, men jag skjuter upp så mycket annat :P men men det ordnar sig väl alltid på nåt sätt.

Såg ni förresten på Eurovision igår? Gaaah.. jag kände på mig att det inte skulle gå, hennes låt var helt okej men inte så bra att det skulle kunna vinna något tyvärr. Jag har inte hört så många av de andra, men jag tror det var cypern som jag gillade lite (=




Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0