Efter regn kommer sol

Hejsanhej! Hur e leeget? Jag är pigg och himla glad idag, trots spöregnet. Det blev en kort jobbdag och jag slapp stå ute och vakta i regnet. Det enda som hände var en promenad till bibblan med 8 storögda barn. Det var riktigt länge sen man fick sitta på kuddar och lyssna på sagor. Skoj!

Annars har det inte hänt så mycket mer. Det blev en lugn och härlig helg. Jag, becca och becky ska ju ut och åka storbåt till Helsiniki på torsdag, så man måste ju vila upp sig lite innan ;) Jag har inte fått in i min skalle än att jag måste packa =P skulle underlätta om jag iaf började tänka på det ;D

Jag var till Expert och köpte en ny mobilladdare idag också. Min gamla har ju börjat trilska och slutat att ladda. Den snygge kille visste inte heller riktigt vad felet kunde vara, men vi testade en ny laddare, och den fungerade, dock lite motvilligt. Vi får väl se hur den fortsätter, kommer väl krångla snart med och då blir det mobilen som åker iväg på resa istället.

Förresten nu är det maj! Yeeey :) Sommar och sol runt hörnet.


Nu börjar datorn bli konstig..(?)

Så, so long bloggiz!

 


Kommentarer
Postat av: Elisa

Härligt att du är glad igen :D Hoppas ni får så kul i Helsinki! :D

2010-05-11 @ 11:15:13
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0