Ingen rast, ingen ro

Varför lyckas man alltid göra det man inte ska göra när man har saker att göra? ;P En del av livets mysterier.. eller kanske människans natur av att skjuta upp saker^^? Men, ack ack vissa saker kommer man inte ifrån, och gör man det så ångrar man sig sen. Glöm inte bort det, det kan kännas lättare att skjuta upp saker till imorgon, men på sikt blir det bara tyngre, ett hårdare "måste" dagen efter.

Aja, måndag morgon igen tänkte jag säga, men så är det ju inte, det är ju tisdag idag. Gårdagen försvann kanske snabbt när jag försvann hemifrån åtta och jobbade till halv sex (stängning). Men det var kul, för äntligen kunde vi göra snögubbar, jag och barnen :) Helgen gick också snabbt förbi. Jag hann med att känna mig överkörd, glo lite på vasaloppet (kul att brinken fick vinna, det var han värd) och fika loss hos gammelmoster och hennes man. Idag är jag ledig så jag ska försöka ta det lugnt och plugga ikapp lite... Tråkigt väder var det idag också. Grå himmel och slask piggar inte upp min dag just nu. Men våren är ju iaf på  väg! Så det så :)
Ska dra mig iväg nu, ha det bäst. Ciao, ciao! 


Tell me where you've been hiding?
Oh, I want to know
You're my silver lining covered in gold
Tell me what am I feeling?
Well, it's hard to explain
Like underwater breathing
Swimming in rain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0