Let the sun shine, shine, shiiiine!

Ojoj, nu var det längesen jag skulle uppdatera ;) Har bara berättat en del av allt kul som hände i storstan. Har inte ens nämnt vår tickande "bomb", brandvarnaren som började pipa ännu värre när vi öppnade luckan och vi funderade på om vi skulle klippa svarta eller röda kabeln. Eller Beckys förgiftade äpplen, blev lite "pirates of the carribean"-känsla där^^ Eller beckas ragg på tunnelbanan som kunde fixa "grejer" till oss om vi följde med, tyvärr var vi ju 15 år så han sa att han skulle gå en mil hem ist. Nee jag har nog landat lite mer nu. Idag har jag tvättat allt från väskan och är hemma och bara njuter av solskenet.

Jobba och plugga är det enda som står på schemat just nu, och kommer stanna en tid framåt. Fast igår hann jag iaf med fika och mat med vella :) Köpte en försenad födelsedagspresent till henne, ett par urgulliga örhängen som hon först tittade på, ett par körsbär :) Nu ska det laddas upp lite bilder, så jag kan få lite ro och gå och käka sen ;)

På tåget, vi fick inte sitta vid ett bord som vi beställt, för vår vagn fanns ju inte! Det fanns 6 vagnar och vi var bokade på nummer 7.  Haha, konduktören sa att han kunde hämta ett par pulkor om vi inte ville hålla oss fast där bak^^




Blev tacos till middag


Födelsedagspresenterna :)




Twinsen och Ernie-Bernie


Hade nästan en varsin flaska (a)




Rosetter:)


Ernie-Bernie slickar sig om munnen efter att ha smakat på beckys fötter kanske? ;) eller vantar



Ha det fint mina änglar <3

Kommentarer
Postat av: Becka

Haha, det låter ju som att det var mitt "ragg" när det egentligen var BECKY ;) Och du skulle ju inte lägga upp nå bilder! FY PY!

2010-03-04 @ 17:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0