The day after yesterday

Hejsvej! Guess what? Det snöar igen! Självklart.. Hoppas ni alla haft en härlig helg och vecka. Den har gått i monsterfart som vanligt.. Men för mig har den här veckan varit annorlunda. Jag har klarat av iaf ett av mina mål och har nog mognat till lite (då menar jag inte bara att jag blivit äldre) Det är väl bara så att saker inte alltid blir som man vill att de ska bli, och då händer det att det blir fel för någon annan. Man kan väl inte alltid klara sig från att såra någon eller själv bli sårad. Det är som det är :P Men nee nu känns det som jag har hamnat i något depp-träsk. Så illa är det verkligen inte.

Igår hängde jag med och förfestade med p3 och sara. I p3:s nya lägehet, jättefin var den och stor för en etta. Alltså är jag en aning sliten och bakis idag. Och trött på allt, krångel eller annat. Det känns som man är tillbaka i mellanstadiet igen inom så många områden. Så nu ska jag sluta skriva och istället gå in i en annan värld. En bättre värld, en magisk värld där allt kan hända. Börjar med den underbara världen där Alvin och gänget och Micke och Molle existerar :) Kanske går vidare till Lejonkungen eller Djungelboken efter det;)

Mne först måste jag ställa om mina tre klockor. Är visst lite seg på det, och det blir inte så kul när man verkligen ser att klockan är kvart över 6 imon, bättre vi ställer om så man kan låtsas att man sovit nog.. Do´h!

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0