Mitt liv i en romantisk komedi *Gapflabb*

Vissa människor är så.. jag vet inte vad. Jag har iaf fått ett nytt sms från M-tönten;) Denna gång med ett erbjudande. Han frågade om jag ville med på en trevlig fredagskväll med nån drink och lite musik. Han skrev att han skulle gå in till baren, beställa två drinkar och vänta och se om jag dyker upp. Det lät som någonting ur en film, "kommer den andra så är det ödet och de lever lyckliga i alla sina dar" Det var faktiskt lite gulligt på något sätt, och egentligen låter det ju helt okej. Dessutom gjorde han det nästan till en utmaning genom att säga att han inte trodde att jag skulle komma, då vill man ju visa motsatsen. Men det är bara det att om jag skulle tacka ja och ta mig dit, så tror jag det skulle betyda något annat för honom än för mig. Jag vet inte hur många gånger jag har nämnt den lilla detaljen, men jag är inte intresserad. I alla fall inte av nåt annat än vänskap, men det skulle nog inte funka med den personen. Så vad gjorde jag? Jo jag sa åt honom att jag var upptagen den kvällen och, eftersom jag hatar att ljuga, har jag faktiskt bokat in mig med en kompis oxå. Och mitt samvete kan slå sig till ro tills nästa gång det utmanas.

Annars blir det iaf fest i helgen. Jag är ett år äldre (om det nu är nåt att fira egentligen ;D) och jag har fått mitt efterlängtade körkort, och sist men inte minst, 5950 små klirr ramlar in på kontot (synd bara att de kommer täcka vissa hål och luckor och inte skapa roliga saker..) Men räkna med att jag kommer röja på stan denna sista helg i mars. Sen, söndag, måndag och resten av veckan kommer jag att dö, eftersom det återigen är dags att få sova en timme mindre på morgonen.. Måste sommartid komma redan?   

Helgen i lite bilder:


Mina grisrosa födelsedagsrosor


Lite nytt grejs


Chocolate- cake


Gino med mörk choklad. (Chokladblandad frukstsallad) Yummie!


Ännu en snögubbe, den här gången med fotobevis ;D stor blev den, tung att bära som ensam "vuxen". Men alla hjälpte till (bland annat sonen till vår gamla psykologi-lärare från haga!)


Mr Snowman :)


Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Elisa

hehe såg ut som fina grejor du fått! :D Du kan ju lägga in ett inlägg här på bloggen tycker jag om vad du vill ha i present! :D Så jag kan få lite idéer :D

2010-03-26 @ 22:30:40
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: liza å becka

vad gott det ser ut :D

2010-04-06 @ 00:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0