Be prepared for anything

Kom hem för en stund sen och skulle luncha. Istället hamnade jag framför datorn (:
Och föll ner lite i Nikita-träsket :) Jag vet att ni säkert aldrig någonsin har hört talas om tv-serien "Nikita", men jag såg vartenda avsnitt. Det var den bästa serien någonsin när jag växte upp. Det var ungefär 10-11 år (!) sen som den sist sändes på tv. Verkligen dags att starta repris-runda då tycker jag ;) För den är fortfarande ruskigt bra.

Lite som Romeo och Julia fast i hemlig agent form^^

Michael & Nikita, han räddar henne alltid:


Ska snart dra vidare, jag väntar på ett sms från apoteket (!) haha är då inte ofta det händer ;) men om ni skulle se mig nu, skulle ni förstå direkt. Det är självklart "ett öga rött" som råder igen.. suck och ve xP Aja, Nikita kan trösta mig nu ist :) Det finns ju 5 säsonger, inte för att jag har någon. Verkar lite svårt att få tag på i Sverige.

Hoppas det e fint med er alla iaf!
Tschüss!


Kommentarer
Postat av: Liza & becka

japp :D han fyller år samma dag som dig, grattis i förskott :D

2010-03-21 @ 13:53:24
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0