Hemma igen

Då var man hemma igen då. Eller ja, igår då. Men orkade inte så mycker mer än slänga mig i tv-soffan. Därimellan hanns det bara med att stoppa in en macka att gnaga på. Helgen har varit helt UNDERBAR. Man måste älska Stockholm, och tvillingarna bor jättefint och lägligt. Eller okej, kanske liite långt att gå i slasket på väg hem i natten (tror vi alla dog en stund) men perfekt annars. Fredagen blev det Collage med twinsens roliga klasskompis. Lördagen bytte vi och det blev istället Göta Källare. Musiken var helt okej på båda ställen, bäst var ändå det senaste, med massor av 80- och 90-tals klassiker^^ Det fanns något för alla liksom. Nätterna, efter krogarna, spenderades på Donken, och alla dagarna på stan :)

Är lite sliten och tackar gud för att jag "slapp" jobba idag. Fast det måste vara något fel på mig. I Stockholm kom vi hem kl 3 eller 4 och gick och la sig nångång efter det, ändå vaknar jag vid 9 (?) Och imorse var jag uppe kvart över sju, fast somnade iofs i soffan halv 9 igen.. Aja, behöver kanske sova lite, men allt blir så mycket roligare när man är lite trött xD

Lite snabba citat, som man egentligen kanske måste ha varit där för;

"Fy, Py!" (tänker mig Py som 3-åring^^)
"Jag tog inte kort på dubbelhakan, jag tog kort på något annat dubbelt" (jag tar kort på liza, försöker)

Måste tyvärr säga att det var mina egna ord^^ hhah


Bilder kommer nästa gång, när jag har mer tid! Puss på er och ha det bra <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0