The day with the test

Jag fick sitta i ca 40 minuters lätt nervös väntan idag. Ibörjan satt jag själv vid bordet, men inte då. Självklart kommer en 25-30 år typ med invandrarbakgrund, sätter sig alldeles för nära och börjar fråga vad jag ska göra och om jag kanske bor i stan. Efter att jag räddat en tjej från det andra bordet (hon var omringad av kaffedrickande gubbar som bara pratade med varann över hennes huvud) så kom iaf typen på andra tankar och reste sig. Men inte gick han heller, nej han ställde sig istället ännu närmare min stol, liksom bakom mig. Tillslut kallades iaf hans föreläsningsgrupp in igen, han önskade mig lycka till och efter ännu en stund kunde jag gå in i datasalen och spika mitt Teoriprov :)

Sen kom jag hem och gjorde "kladdkaka med chokladtäcke" för att fira lite ;) Hoppas det har varit en bra dag för er. Min dag har varit en sån där dag då allt klickar. Förutom när jag kommit hem då, verkar som jag kört slut på allt mitt flax. Det är ju lite svårt att baka när allt hamnar på mig eller på golvet. Men det blev riktigt mumsigt tillslut ändå! Eller vad tror ni? Bilden nedanför är muffins med chokladtäcke, för min kamerasladd är på rymmen. 



See you later alligators!

Kommentarer
Postat av: Elisa

så du klarade det? :) Grattis!! :D Det blev säkert supergott!! :D

2010-03-11 @ 17:26:57
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: liza å becka

grattis :D för du klarade det?:D

2010-03-13 @ 17:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0