Ska vi käka en oxe eller en antilop till lunch?

En lugn och skön dag idag. Känner mig inte off, men något avslappnad och lat idag:) så lugn att jag kanske somnar lite istället. När man jobbar som jag har man ju lunch tidigt - mellan halv elva-elva. Det har jag visst vant mig vid, för jag är helt på att käka en zebra, antilop eller oxe just nu. "Hunger ger karaktär" eller hur är det man brukar säga? ;)
I vilket fall som helst så ska jag vänta tills syrran kommer, det var nog meningen att jag skulle komma till hennes jobb, men det har jag ingen ork till^^
Hoppas ni har det bra i solen, om mindre än en månad ska våren tydligen vara här! Nu måste jag gå och klippa mina (finger)naglar innan jag bryter av allihopa. Ciao!

Här är lite bakgrundsmusik för en lugn dag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0