En blomma till alla jag tycker om



Idag är en speciell dag. Det är 6 år sen en nära släkting gick bort, fast det känns som förra veckan. Det har gått lång tid sedan jag satt där med hundvaplar i knäet och kände mig lycklig fast det var det sista jag borde känna. 
(En vecka före min födelsedag, i min födelsemånad (mars) och på syrrans födelsedatum (14) - ett kusligt sammanträffande)  
Men det var längesen nu, idag är de mest bara kära minnen kvar. Som det ska vara, det duger inte att älta det förflutna, alla vet att vissa saker kommer hända alla på denna jord. Istället ska man ta tillvara på det man har och berätta för de man gillar att man bryr sig. Jag tycker ni alla är underbara. Det vill jag att ni ska veta, jag vet inte vad jag skulle göra utan er alla :)

Förresten, såg ni melodifestivalen igår? Vann rätt låt? Jag höll mest på krull-totten egentligen (salem al fakir) ;) Vi får väl se hur det går i maj, men antar att det går sådär eftersom "europa-juryn" inte verkade lyriska.. 
Och sen var det en sak kvar att säga: ja, jag klarade teoriprovet :)

Nu ska jag ut på en tur i det underbara vädret som är idag, det känns att våren är påväg!


Always remember the good ones


Kommentarer
Postat av: Natalie

Grattis :) Skönt! Nu är det bara ett delmoment kvar! Lycka till. Puss

2010-03-14 @ 16:28:02
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0